Nulstil
Køb
Personbil
Suzuki
Splash
Viser: 2 biler til salg
Sortér:

Suzuki Splash

1,2 GLS aut. Aircon 5d

54.800 kr.

  • 12/2012
  • 112.000 km
  • 17,5 km/l
  • Automatisk gear
  • Benzin
12/2012
112.000 km
17,5 km/l
aut.gear/tiptronic Netop hjemkommet med eftertragtet automatgear. Under stadigvæk klargøring. Leveres nysynet og nyserviceret. Sommer og vinterhjul
Søborg, København

Suzuki Splash

1,2 GLS aut. Aircon 5d

64.900 kr.

  • 3/2011
  • 55.000 km
  • 17,5 km/l
  • Automatisk gear
  • Benzin
3/2011
55.000 km
17,5 km/l
🟠 Ved kommissionssalg er prisen lav, vi har ikke samme avance som almindelige bilforhandlere. Ring og hør nærmere vedr. vilkår 🟠 Aut. gear 🟠 Service overholdt 🟠 Olieskift v. 48.000 km 🟠 Tidl. undervognsbehandlet 🟠 Vi tilbyder attraktiv finansiering via Santander Bank, - også uden udbetaling 🟠 Vi tilbyder også Ejerskifteforsikringer fra Autoconcept 🟠 Synet 18/3-2024 . Airc., El-ruder, ABS, CD/radio, Startspærre, Fjernb. c.lås, El-spejle, Aut., Servo, Udv. temp. måler, Højdejust. førersæde, Kopholder, Splitbagsæde, 6 airbags, Tidligere undervognsbehandlet, Hvide blink, Indfarvede kofangere, Stofindtræk
Vodskov, Nordjylland
Side 1 af 1

Suzuki

Suzuki Splash er en interessant bil for mange danskere, fordi den kombinerer god kabinerummelighed med en fornuftig brændstoføkonomi og et lavt prisniveau. Splash er designet som en 5-dørs MPV, men er utrolig kompakt. Pladsen i bilen er udnyttet optimalt, så kabinens rummelighed - særligt pladsforholdene på bagsædet - er noget af det, der adskiller Splash fra de mindste konkurrenter på markedet. Samtidig giver den høje siddeposition et godt overblik, men udsynet bagud i forhold til cyklister er ikke optimalt på grund af den store C-stolpe. Bilens højde giver en komfortabel ind og udstigning, hvilket har gjort modellen utrolig populær blandt de ældre generationer. Motor-udvalget i Splash består af en 3-cylindret 1,0-liters benzinmotor med et forbrug på 21,3 km/l ved blandet kørsel og en 1,2-liters 4-cylindret motor med en ydelse på hele 94 hk - alligevel har den en pæn benzinøkonomi på 19,6 km/l ved blandet kørsel. Begge Splash-motorer er desuden kædetrukne, så kostbare tandremsudskiftninger helt undgås. Suzuki markedsfører Splash i skarp konkurrence med en række andre modeller i det billige segment, så de skarpe nybilspriser har en tendens til at presse brugtpriserne på Splash yderligere ned. Det skal man tage højde for, hvis man investerer i en ny model. Til gengæld er der sandsynligvis gode priser at finde, hvis du leder efter en brugt.

Udstyr

"GL" er navnet på basisudgaven af Suzuki Splash. Dertil hører blandt andet elbetjente sideruder, fjernbetjent centrallås, højdejusterbart rat og førersæde, sædevarme og split-bagsæde. "GLS Aircon" er navnet på den anden udstyrsvariant, og som navnet antyder er aircondition en del af denne udgave. Her er desuden læderrat og ratbetjening af CD/radio, elbetjente sidespejle med varme, omdrejningstæller på instrumentbordet og karrosserifarvede sidespejle og håndtag.

Konkurrenter

De primære konkurrenter til Suzuki Splash er Opel Agila, som den også deler platform med, men derudover er både Citroën C3, Mazda 2 og Peugeot 1007 relevante at tage med i overvejelserne.